Розробка бізнес-моделі соціальної відповідальності компанії "Хлібпром"
Тема: бізнес-моделювання, соціальна відповідальність бізнесу, істотні питання, стратегія, аналіз доцільності
Тривалість: березень-грудень 2015
Замовники: ПАТ «Концерн Хлібпром»
Партнер: Спільнота Соціально
Відповідальний Бізнес
Роль PPV Knowledge Networks: підготовка
базового звіту, підготовка порівняльного аналізу, модерація зустрічей
менеджменту, розробка рекомендацій та дорожньої карти.
ПАТ "Концерн Хлібпром" співпрацювали із
компанією PPV Knowledge Networks у 2015 р. Завданням співпраці був аналіз існуючої
бізнес-моделі компанії та розробка пропозицій щодо оновленої бізнес-моделі на
основі моделі розвитку суспільних капіталів.
В рамках співпраці:
- Проведено близько 10 зустрічей для
вищого та середнього менеджменту компанії;
- Розроблено карту істотних питань
компанії;
- Підготовлено порівняльний аналіз
подібних бізнес-моделей;
- Проаналізовано існуючу бізнес-модель
компанії;
- Запропоновано оновлену бізнес-модель на
основі підходу 6 суспільних капіталів;
- Запропоновано стратегічний план для інтеграції
підходів соціальної відповідальності до бізнес-моделі компанії;
- Розроблено дорожню карту
для розблокування «вузьких місць» та переходу на оновлену бізнес-модель.