-
Стратегічна сесія для власників компанії Export Trading Group
Проведення одноденної стратегічної сесії для власників. Визначення стратегічних та операційних цілей компанії до 2026 року. Формування стратегії трансформації бізнес-моделі. Визначення заінтересованих сторін.
-
Стратегічна сесія для ключових менеджерів групи компаній UGPS
Підготовка та проведення дводенної стратегічної сесії із залученням 22 ключових менеджерів компанії. Визначення місії, стратегічних напрямків, операційних цілей.
-
Стратегування для визначення пріорітетних функцій та рекомендацій щодо створення Центру карпатської культури
Центр карпатської культури — це мультифункціональний культурний простір для розвитку та промоції історико-культурної спадщини Косівщини (Івано-Франкіська область), у першу чергу — автентичних ремесел. Експерти PPV Knowledge Networks проводили стратегування для визначення пріоритетних функцій та формування поетапних рекомендацій для створення Центру.
-
Діагностика інвестиційних активів та бізнес-моделювання для Західплемресурси
У 2017р. на замовлення ЛНВЦ "Західплемресурс" провели діагностику активів компанії, визначили бізнес-кейс та бізнес-модель подальшого розвитку, - трансформацію у виробника яловичини повного циклу.
-
Підвищення інституційної спроможності заповідника Тустань
Ключові компоненти проекту - це розробка стратегічного плану інституції до 2022 року, аналіз існуючої бізнес-моделі та планування бажаної, налагодження бізнес-процесів, розробка ефективної управлінської моделі та створення дорожньої карти для роботи з персоналом.
-
Підготовка стратегії соціальної відповідальності компанії «Галнафтогаз» (етап 1)
У 2015 р. експерти PPV Knowledge Networks координували перший етап підготовки стратегії соціальної відповідальності компанії Галнафтогаз.
-
Фонд розвитку громад (2012)
Концепція створення фонду розвитку села (надання грантової допомоги на конкурсній основі для місцевих ініціатив, за умови невеликого дофінансування з їх боку), розроблена на замовлення компанії HarvEast в Донецькій області.
-
Розробка бізнес-моделі соціальної відповідальності компанії "Хлібпром"
У 2015 році на замовлення компанії "Хлібпром" було реалізовано розробку бізнес-моделі соціального відповідального бізнесу. Проведено близько 10 модерованих зустрічей із менеджментом компанії, підготовлено карту істотних питань, порівняльний аналіз подібних бізнес-моделей, дорожню карту із впровадження моделі соціальної відповідальності.