• Стійкість ділової активності українського бізнесу

    Проект створений для допомогти та стимулювання бізнесів розробляти стратегії, аналізувати ринки, розробляти нові продукти, шукати фінансування, переформатовувати ланцюги постачання, формувати нові команди та процеси.

  • Стратегія для Львівської свічкової мануфактури

    У межах напрацювання стратегії експерти PPV Knowledge Networks допомогли переглянути унікальну торгівельну пропозицію бізнесу та бізнес-модель, напрацювати стратегію трансформації бізнесу, основні стратегічні напрямки та цілі, а також розробити унікальні формати колаборацій для Львівської свічкової мануфактури.

  • Стратегічна сесія для власників компанії Export Trading Group

    Проведення одноденної стратегічної сесії для власників. Визначення стратегічних та операційних цілей компанії до 2026 року. Формування стратегії трансформації бізнес-моделі. Визначення заінтересованих сторін.

  • Стратегічна сесія для ключових менеджерів групи компаній UGPS

    Підготовка та проведення дводенної стратегічної сесії із залученням 22 ключових менеджерів компанії. Визначення місії, стратегічних напрямків, операційних цілей.

  • Стратегування для визначення пріорітетних функцій та рекомендацій щодо створення Центру карпатської культури

    Центр карпатської культури — це мультифункціональний культурний простір для розвитку та промоції історико-культурної спадщини Косівщини (Івано-Франкіська область), у першу чергу — автентичних ремесел. Експерти PPV Knowledge Networks проводили стратегування для визначення пріоритетних функцій та формування поетапних рекомендацій для створення Центру.

  • Школа бізнесу Нова пошта

    Проведення навчальної програми для власників мікро, малого та середнього бізнесу у 5 містах України - програми соціальної відповідальності бізнесу компанії Нова пошта. Майже 300 власників пройшли навчання у 2017р.

  • Діагностика інвестиційних активів та бізнес-моделювання для Західплемресурси

    У 2017р. на замовлення ЛНВЦ "Західплемресурс" провели діагностику активів компанії, визначили бізнес-кейс та бізнес-модель подальшого розвитку, - трансформацію у виробника яловичини повного циклу.

  • Підвищення інституційної спроможності заповідника Тустань

    Ключові компоненти проекту - це розробка стратегічного плану інституції до 2022 року, аналіз існуючої бізнес-моделі та планування бажаної, налагодження бізнес-процесів, розробка ефективної управлінської моделі та створення дорожньої карти для роботи з персоналом.

  • Підготовка стратегії соціальної відповідальності компанії «Галнафтогаз» (етап 1)

    У 2015 р. експерти PPV Knowledge Networks координували перший етап підготовки стратегії соціальної відповідальності компанії Галнафтогаз.

  • Фонд розвитку громад (2012)

    Концепція створення фонду розвитку села (надання грантової допомоги на конкурсній основі для місцевих ініціатив, за умови невеликого дофінансування з їх боку), розроблена на замовлення компанії HarvEast в Донецькій області.

  • Розробка бізнес-моделі соціальної відповідальності компанії "Хлібпром"

    У 2015 році на замовлення компанії "Хлібпром" було реалізовано розробку бізнес-моделі соціального відповідального бізнесу. Проведено близько 10 модерованих зустрічей із менеджментом компанії, підготовлено карту істотних питань, порівняльний аналіз подібних бізнес-моделей, дорожню карту із впровадження моделі соціальної відповідальності.

  • Розробка стратегії взаємодії із заінтересованими сторонами для Метінвест Холдінгу

    У рамках проекту, PPV Knowledge Networks провели аналіз роботи із заінтересованими сторонами Холдінгу, підготували дослідження про найкращі практики роботи із заінтересованими сторонами у світі та підготували стратегію роботи із заінтересованими сторонами для Метінвест Холдінгу. Розробка включала активну взаємодію з командою, що відповідає за корпоративну соціальну відповідальність. Результати роботи були включені до стратегії сталого розвитку Метінвест Холдінгу.