Стратегічна сесія для ключових менеджерів групи компаній UGPS

Про проект: група компаній UGPS (один з лідерів на ринку пакувальних рішень) проводили стратегування три роки тому та потребували стратегії на наступний період. Запит UGPS включав: проведення стратегічної сесії для команди компанії, спільну розробку стратегічних цілей та операційних завдань, та забезпечення включеності команди у визначення стратегії.

Роль PPV Knowledge Networks: підготували та провели дводенну стратегічну сесію із залученням 22 ключових менеджерів компанії з різних міст та країн. Формат дозволив вийти на чітку місію, докладну візію UGPS 2030, стратегічні напрямки розвитку за етапами, виявити 8 стратегічних ініціатив, оцифрувати 4 стратегічних та 7 операційних цілей. Визначили стратегічні завдання та призначили відповідальних, вийшли на початковий перелік операційних завдань за ініціативами та бізнес-функціями, узгодили систему управління реалізацією стратегії. Результати страт-сесії стали основою для стратегії UGPS.

Клієнт: UGPS (Ukrainian Green Packaging Solutions)

Період виконання: 2019