Креативна економіка
  • Концепція та дорожня карта створення Центру карпатської культури (2020)

    Документ сформовано за результатами опрацювання наданих матеріалів, ознайомчого візиту та стратегічної сесії з представниками заінтересованих сторін. Рекомендації сформовано з урахуванням пріоритетів Стратегії розвитку Івано-Франківської області на 2021-2027 роки та звіту ініціативи «Креативні міста та регіони» для міста Косова.

  • Стратегування для визначення пріорітетних функцій та рекомендацій щодо створення Центру карпатської культури

    Центр карпатської культури — це мультифункціональний культурний простір для розвитку та промоції історико-культурної спадщини Косівщини (Івано-Франкіська область), у першу чергу — автентичних ремесел. Експерти PPV Knowledge Networks проводили стратегування для визначення пріоритетних функцій та формування поетапних рекомендацій для створення Центру.

  • Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії (2020)

    Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України провела опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес.

  • Стан розвитку дизайну в Україні (2019)

    Проект має на меті створення в Україні дієвого моніторингового інструменту розвитку дизайну для розробників політик, медіа та учасників ринку, який можна буде використовувати повторно для дослідження інших секторів креативних індустрій.

  • Дослідження ринку предметного дизайну в Україні (2019)

    Звіт про стан розвитку предметного дизайну в Україні складається з двох частин: 1) думки дизайнерів про проблеми та перспективи розвитку відповідного ринку; 2) думки виробників, які використовують предметний дизайн, стосовно розвитку ринку предметного дизайну. Результати цього дослідження будуть корисними учасникам ринку, учасникам екосистеми дизай- ну, бізнесу у сфері дизайну, органам місцевої та центральної влади, усім, хто зацікавлений станом і розвитком предметного дизайну в Україні.

  • Стан та просування рівних можливостей для жінок та чоловіків у культурних та креативних індустріях (2019)

    Цей звіт – перша спроба застосувати ґендерну оптику для культурних і креативних індустрій у країнах Східного партнерства. Беручи до уваги, що у цьому регіоні креативний сектор досі знаходиться у процесі самовизначення, комплексний аналіз ґендерних питань у даній сфері виявився досить амбітною метою.

  • Дослідження ринку дизайну Львова (2019)

    Дослідження проводилося для виявлення тенденцій розвитку ринку дизайну Львова, мапування його учасників та їхніх компетенцій, ідентифікації найбільш оптимальних форматів і напрямів співпраці між освітою та бізнесом відповідно до потреб дизайнерів, ВНЗ та студентів.

  • Бізнес-моделі культурних та креативних індустрій (2018)

    Креативне підприємництво сьогодні стає все більш популярним в Україні та світі. На перший погляд може здатися, що в нашій країні не так вже й багато хороших прикладів працюючого бізнесу в цій сфері. Проте вони є. Ми створили цю брошуру, щоб показати малому та середньому бізнесу з креативних та культурних галузей можливі дієві та реалістичні ідеї.