-
Навігатор по аналітичним матеріалам
Оберіть тему:
-
Рекомендації для громад щодо спрощення процедури оренди комунального майна закладів культури (2023)
Для керівників закладів культури та органів місцевого самоврядування. Рекомендації про те, як спростити процес передачі в оренду комунального майна закладів культури.
-
Аналітичні матеріали ринків Івано-Франківщини: дослідження проєкту Нова економіка Івано-Франківська (2023-2024)
Дослідження та аналітичні матеріали проєкту Нова економіка Івано-Франківська (НЕФ) про адаптацію бізнесів до умов війни, експорт товарів та послуг, інновації, мапування ринку будівництва. Усі дослідження є аналізом ситуації на ринках Івано-Франківщині.
-
Розробка стратегії розвитку культури Рівного (2022)
Ця стратегія має бути дороговказом розвитку для спільноти культурних менеджерів та зацікавлених сторін, надавати спільний напрям руху для низових ініціатив та програмних напрямків діяльності органів місцевої влади. Стратегія виконує функцію меню ідей можливих проєктів та ініціатив для середовища культурних менеджерів Рівного.
-
Розробка стратегії розвитку Львівської національної академії мистецтв
Над стратегією працювали 4 місяці (з листопада 2021 року по лютий 2022). Це унікальний приклад створення стратегії для мистецьких закладів вищої освіти: до нього залучали студентів, випускників, працівників, партнерів, місцевий бізнес та інших стейкхолдерів.
-
Ukraine Creative Spark Policy Forum
Ukraine Creative Spark Policy Forum – майданчик для формування стратегічних підходів до підсилення ролі закладів вищої освіти у розвитку креативних індустрій, використовуючи напрацювання програми Creative Spark.
-
Навчальна програма «Фінанси креативу»
Навчальна програма «Фінанси креативу» мала на меті підвищити компетентності фінансового управління бізнесом / організацією, що працює в сфері креативних індустрій.
-
Стратегія для Львівської свічкової мануфактури
У межах напрацювання стратегії експерти PPV Knowledge Networks допомогли переглянути унікальну торгівельну пропозицію бізнесу та бізнес-модель, напрацювати стратегію трансформації бізнесу, основні стратегічні напрямки та цілі, а також розробити унікальні формати колаборацій для Львівської свічкової мануфактури.
-
Політики підтримки бізнесу у період воєнного стану (лютий 2022)
Рекомендації донорам для програм швидкої підтримки МСП.
-
Дослідження ринку дизайну у Львові (2021)
Дослідження проводилося для виявлення змін у розвитку ринку дизайну у Львові та за методологією повторює перше дослідження, здійснене 2019 року.
-
Навчальні формати для розвитку підприємницьких навичок у студентів (2021)
У цьому каталозі представлено навчальні формати, розроблені в українсько-британських партнерствах у рамках реалізації програми Creative Spark
-
Методичні матеріали за результатами програми Фінанси креативу (2021)
Методичні матеріали навчальної програми «Фінанси креативу» роблять акцент на доступному донесенні ключових понять фінансової системи в бізнесі зі сфери креативної економіки, без зайвої деталізації та перевантаження матеріалом.
-
Можливості та механізми створення міських фондів культури (2020)
Проєкт дає відповіді на запитання, чому і чим міський фонд культури і конкретно Фонд культури Львова корисний місту та середовищу культури, яким має бути фонд як інституція (його структура, цілі, функції, управління, місце серед інших інституцій культури тощо). Міський фонд культури розглядається як інструмент розкриття культурного та мистецького потенціалу міста, підтримки й об’єднання дієвців культури, позиціонування міста у країні та поза її межами.
-
Фінансування креативних індустрій (2020)
Проєкт «Фінансування креативних індустрій» має на меті дослідити потребу креативних індустрій у фінансуванні та готовність надавачів фінансування (банків, фондів, інвесторів, клубів бізнес-янголів) цю потребу задовольнити, знайти потенційні точки дотику.
-
Результати опитування Payscious (2020)
Матеріал підготовлено в рамках реалізації проекту «Payscious — промоція підтримки культури індивідуальними внескодавцями», що підтримується Європейським Союзом за програмою «Дім Європи» (House of Europe) та втілюється Громадською спілкою «Центр «Регіональний розвиток».
-
Фонд культури Львова як інструмент підтримки культури на локальному рівні (2020)
Метою аналітичного огляду є структурування інформації про попередні етапи створення Фонду культури Львова, а також огляд підходів до фінансування культури на локальному рівні за кордоном та в Україні.
-
Концепція та дорожня карта створення Центру карпатської культури (2020)
Документ сформовано за результатами опрацювання наданих матеріалів, ознайомчого візиту та стратегічної сесії з представниками заінтересованих сторін. Рекомендації сформовано з урахуванням пріоритетів Стратегії розвитку Івано-Франківської області на 2021-2027 роки та звіту ініціативи «Креативні міста та регіони» для міста Косова.
-
Аналітичне дослідження підходів до фінансування культури на місцевому рівні в Україні та за кордоном (2019)
Дослідження виконано Агенцією економічного розвитку PPV Knowledge Networks на замовлення Інституту стратегії культури (м. Львів) з метою пошуку моделей, аналізу переваг та ризиків у створенні Фонду культури. В дослідженні проаналізовано роботу фондів культури міст Варна, Ейндховен, Ньюкасл, Ліон, Орхус, Вроцлав, та досвід фінансування культури в містах України.
-
Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії (2020)
Агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України провела опитування українських представників креативних індустрій про те, як поширення коронавірусу та обмежувальні заходи впливають на їхню роботу та бізнес.
-
Стан розвитку дизайну в Україні (2019)
Проект має на меті створення в Україні дієвого моніторингового інструменту розвитку дизайну для розробників політик, медіа та учасників ринку, який можна буде використовувати повторно для дослідження інших секторів креативних індустрій.
-
Дослідження ринку предметного дизайну в Україні (2019)
Звіт про стан розвитку предметного дизайну в Україні складається з двох частин: 1) думки дизайнерів про проблеми та перспективи розвитку відповідного ринку; 2) думки виробників, які використовують предметний дизайн, стосовно розвитку ринку предметного дизайну. Результати цього дослідження будуть корисними учасникам ринку, учасникам екосистеми дизай- ну, бізнесу у сфері дизайну, органам місцевої та центральної влади, усім, хто зацікавлений станом і розвитком предметного дизайну в Україні.
-
Стан та просування рівних можливостей для жінок та чоловіків у культурних та креативних індустріях (2019)
Цей звіт – перша спроба застосувати ґендерну оптику для культурних і креативних індустрій у країнах Східного партнерства. Беручи до уваги, що у цьому регіоні креативний сектор досі знаходиться у процесі самовизначення, комплексний аналіз ґендерних питань у даній сфері виявився досить амбітною метою.
-
Дослідження ринку дизайну Львова (2019)
Дослідження проводилося для виявлення тенденцій розвитку ринку дизайну Львова, мапування його учасників та їхніх компетенцій, ідентифікації найбільш оптимальних форматів і напрямів співпраці між освітою та бізнесом відповідно до потреб дизайнерів, ВНЗ та студентів.
-
Компетенції графічного дизайнера (2019)
Агенція PPV опрацювала британський досвід визначення компетенцій графічного дизайнера. Мета аналітичного матеріалу — систематизувати та окреслити компетенції, які необхідні для п'яти рівнів посад графічних дизайнерів.
-
Вплив програми Creative Enterprise на креативний бізнес учасників (2018)
У рамках співпраці із Британською Радою в Україні, наша агенція провела дослідження впливу програми Creative Enterprise Ukraine серед її випускників 2015-2017 рр. Ціль дослідження - оцінити вплив програми на бізнес учасників.
-
Сталість святкових міських ярмарків (2018)
На замовлення громадської організації “ВЕЖА” (Маріуполь) PPV Knowledge Networks провели дослідження організаційних та фінансових моделей сталості міських святкових ярмарків. Публічна версія звіту містить розроблені під час проекту моделі та приклади моделей організації ярмарків у Львові та Чернівцях.
-
Бізнес-моделі культурних та креативних індустрій (2018)
Креативне підприємництво сьогодні стає все більш популярним в Україні та світі. На перший погляд може здатися, що в нашій країні не так вже й багато хороших прикладів працюючого бізнесу в цій сфері. Проте вони є. Ми створили цю брошуру, щоб показати малому та середньому бізнесу з креативних та культурних галузей можливі дієві та реалістичні ідеї.
-
Пропозиції щодо Українського культурного фонду (2018)
Пропозиції до організації діяльності Українського культурного фонду: роль, програмних напрямків, критеріїв відбору проектів, квот тощо.
-
Дослідження ринку предметного дизайну України (2017)
Зважаючи на значний потеціал предметного дизайну в Україні для малого бізнесу, Центр підтримки бізнесу у м. Львові, створений на базі PPV Knowledge Networks, провів у жовтні – листопаді 2017р. дослідження ринку предметного дизайну. Мета проекту – на прикладі профільних гравців ринку предметного дизайну визначити долю даного сегменту ринку, розмір та кількість компаній, їх запит на дизайн. Дослідження здійснено на основі опитування представників малого та середнього бізнесу - дизайн-агенцій, незалежних дизайнерів та виробничих компаніій. Дослідження було представлено на Днях креативної економіки 2017.
-
Потреби підприємців креативної економіки у фінансуванні (2017)
Дослідження потреб у фінансуванні малих креативних бізнесів, проведене у 2017р. серед аплікантів та учасників програми Creative Enterprise Ukraine (когорти 2016 та 2017). Аналіз висвітлює рівень фінансової грамотності, фінансової сталості бізнес-моделей та дає оцінку доступу до різних фінансових інструментів підприємцями та бізнесами креативної економіки.
-
Creatives
Creatives — портал-мапа представників креативних індустрій в Україні, Молдові та Румунії.