Стратегія для Львівської свічкової мануфактури
У межах напрацювання стратегії експерти PPV Knowledge Networks допомогли переглянути унікальну торгівельну пропозицію бізнесу та бізнес-модель, напрацювати стратегію трансформації бізнесу, основні стратегічні напрямки та цілі, а також розробити унікальні формати колаборацій для Львівської свічкової мануфактури.
Тривалість: 2020-2021
Експерти PPV KN були відповідальними за такі компоненти проекту:
- Діагностика бізнесу
- Фасилітація стратегічній сесій
- Напрацювання загальної стратегії розвитку бізнесу
- Розробка форматів колаборацій, у т.ч. маркетингових
- Оцінка результатів протягом 3 місяців від початку реалізації стратегії
Замовник: Львівська свічкова мануфактура
Теми: Креативність, Розвиток бізнесу, Стратегія