Розробка стратегії розвитку культури Рівного (2022)

Впродовж восьми місяців спільнота стейкхолдерів культури Рівного разом з експертами PPV Knowledge Networks напрацьовувала спільний вектор розвитку сфери культури міста на наступні 10 років. 

Ця стратегія має бути дороговказом розвитку для спільноти культурних менеджерів та зацікавлених сторін, надавати спільний напрям руху для низових ініціатив та програмних напрямків діяльності органів місцевої влади. Стратегія виконує функцію меню ідей можливих проєктів та ініціатив для середовища культурних менеджерів Рівного.

Від грудня 2021 до серпня 2022 відбулось:

  • Воркшоп із розробки стратегії для місцевих стейкхолдерів 
  • Три ознайомчі візити до Івано-Франківська, Луцька та Любліна
  • Підготовлено три аналітичні матеріали
  • Три воркшопи майбутнього бачення
  • Загальна стратегічна сесія    

Проєкт «Стратегія розвитку культури Рівного» відбувся за фінансової підтримки Європейського союзу в межах програми EU4Culture, що реалізується Goethe-Institut, Czech Centers, Danish Cultural Institute та Institut Français.

Тривалість: грудень 2021 – серпень 2022

Експерти PPV KN були відповідальними за такі компоненти проекту:

  • Підготовку загальної методології стратегування (адаптована методологія, розроблена у рамках Creative Towns and Regions Initiative у 2017 році).
  • Підготовку та проведення воркшопу зі стратегування для місцевих стейкголдерів. 
  • Підготовку трьох аналітичних матеріалів (аналіз поточного стану, політик та програм, порівняльна діагностика та мапування культурних ресурсів, SWOT аналіз).  
  • Адаптацію методології воркшопу майбутнього бачення.
  • Проведення трьох воркшопів майбутнього бачення.
  • Фасилітацію загальної стратегічної сесії.
  • Участь у підготовці фінальної версії стратегії культури Рівного.

Замовник: Управління культури та туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради та Агенція розвитку Рівного

#ПрямуємоРазом #MovingForwardTogether