Стан розвитку дизайну в Україні (2019)
Цілі проекту:
- Розробка методології моніторингу ринку дизайну України (на прикладі графічного і предметного дизайну).
 - Проведення моніторингового дослідження (збір та опрацювання даних для графічного і предметного дизайну, звіт для предметного дизайну).
 - Формування рекомендацій до стратегічних підходів для розвитку дизайну на державному та регіональному рівні.
 
Мета моніторингу – визначити поточний стан та перспективи розвитку ринку дизайну в Україні. У цьому аналітичному матеріалі закцентовано на предметному дизайну як такому, що поєднує в собі безліч функцій та є вирішальним на ринку для користувачів. Проте він досі є одним з найбільш недооцінених видів дизайну в Україні.
Проведене дослідження підтверджує тенденцію зростання та розвитку ринку предметного дизайну в Україні, проте виявляє проблеми, які виникають за цих умов. В Україні дизайн досі недооцінено як фактор, що може приносити додану вартість матеріальним та нематеріальним продуктам, зокрема і через відсутність методології об’єктивної оцінки його якості.
З дослідження можна дізнатись:
- в якому стані мале та середнє підприємство у сфері дизайну в Україні;
 - чого бракує цій сфері, щоб вийти на якісно новий рівень;
 - які основні критерії для майбутньої промоції, розвитку та підтримки дизайну;
 - який стан формальної та неформальної дизайн-освіти;
 - скільки грошей приносять дизайнери ФОПи та агенції в українську економіку;
 - які стратегічні рекомендації для стейкхолдерів та policymakers тощо;
 - який європейський досвід підтримки дизайну тощо.
 
Дослідження проводилося в рамках проекту «Моніторинг розвитку дизайну в Україні» програми «УКМ: Український культурний монітор» за підтримки Українського культурного фонду.